Ons bestelproces doorloop je in een aantal simpele stappen. Heb je de gewenste producten gevonden, dan plaats je de producten in jouw winkelmandje. Je kunt vervolgens je winkelwagen bekijken en eventueel een kortingscode toepassen. Je ziet tevens onze beschikbare betaalmogelijkheden. Heb je een definitieve keuze gemaakt, klik dan op de knop verder naar bestellen en je wordt doorgeleid naar onze bestelpagina. Je krijgt vervolgens drie opties waar je uit kunt kiezen. Je kunt er voor kiezen om door te gaan zonder een account aan te maken. Ook kun je kiezen om een account aan te maken (ons advies), hierdoor heb je de mogelijk om de status van je bestelling in de gaten te houden- en of je gegevens te bekijken/wijzigen. Heb je al een account, log dan eenvoudig in met je accountgegevens. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik op de link onder het wachtwoord en vraag eenvoudig een nieuw wachtwoord aan.
- Gegevens: Geef het type bestelling aan (particulier/zakelijk) en vul je adresgegevens inclusief e-mailadres. Wil je een afwijkend afleveradres invoeren? Vink dan het vakje aan bij kies je verzendmethode en vul het gewenste afleveradres in. Je hebt daarnaast de mogelijkheid om je bestelling op te halen bij een PostNL-afhaalpunt. Als je gebruik wilt maken van deze optie vink dan het vakje aan bij kies je verzendmethode en kies vervolgens je gewenste PostNL-afhaalpunt.
- Betaalmethode: Kies vervolgens uit de diverse betaalmogelijkheden zoals iDEAL (veilig met je eigen bank), Bancontact, iDEAL in3 (NIEUW), PayPal, KBC, SEPA, Billie en Klarna.
- Bevestiging: Bekijk je winkelwagen en controleer je gegevens. Je hebt daarnaast de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen in het invoerveldje. Om de bestelling definitief te plaatsen dien je enkel akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en de betalingsbevestiging.
Heb je het bestelproces doorlopen en wil je de gekozen betaalwijze wijzigen? Dit kan eenvoudig op twee manieren. Tijdens het bestelproces vindt je drie menuknoppen, gegevens, betaalmethode en bevestiging. Tijdens het bestelproces kun je klikken op de menuknoppen om je gegevens of gekozen betaalmethode te wijzigen. Ook kun je linksonder op de link « Betaalmethode klikken als je de bestelling gaat bevestigen, dan ga je een stap terug binnen het bestelproces. Je kunt vervolgens je gewenste betaalmethode wijzigen en opnieuw selecteren.
Heb je een bestelling geplaatst, maar je ontvangt geen bevestiging? Dit kan betekenen dat uw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer uw spambox en markeer onze e-mails als 'geen spam', hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in uw 'Postvak In'. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch +31 485 234 485
Wij hechten veel waarde aan jouw privacy-bescherming, online-veiligheid en wij gaan zorgvuldig om met jouw privé- en betaalgegevens. Maar criminelen gaan ook met de tijd mee en worden steeds beter in het kopiëren van webwinkels en websites. Ook ontwerpen ze zelf websites met een betrouwbare en veilige uitstraling. Alles wordt gedaan om nietsvermoedende consumenten te verleiden een bestelling te plaatsen en ze op die manier geld afhandig te maken. Alle betalingen worden daarom beveiligd door onze Let's Encrypt SSL-certificaat (Secure Socket Layer). Je kunt onze Let's Encypt SSL-certificaat (Secure Scket Layer) bekijken door te klikken op het slotje linksboven, naast het webadres van Batterijenzaak.nl. Deze versleuteling voorkomt dat hackers de verzonden informatie, waaronder mogelijk persoonlijke of financiële gegevens, kunnen bekijken of stelen. Hierdoor ben je verzekerd dat je veilig binnen onze webshop kunt winkelen en afrekenen. Dat is wel zo fijn. Wij wensen je alvast veel shopplezier!